вівторок, 19 червня 2012 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
  •  Яке місце в житті сучасної людини займає їжа?
  • Фаст-фуд – за чи проти? 
  • Переваги та недоліки закладів швидкого харчування? 
  • Що для вас означає поняття «здорова їжа»?
  • Чому сучасна людина надає перевагу закладам швидкого харчування, а не домашній кухні? 
  • Назвіть найпопулярніші заклади швидкого харчування в Англії та Україні. 
 Дослідницькі та навчальні проекти допоможуть розвивати в учнів навички, які так потрібні в 21 столітті, а саме: творчість, вміння вирішувати проблеми самостійно, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією (збір,опрацювання, обробка), соціальні навички (робота в групах, комунікабельність) тощо.
Як це буде зроблено?
Вчитель ставить ціль, конкретизує її запитаннями (ключовим, тематичними та змістовими), а учні, даючи відповіді на запитання, та виконуючи певний обсяг робіт практично самотужки вивчають матеріал з наступним його аналізом.При цьому задіюється увесь класний колектив і кожен з учнів може зробити свій внесок у спільну справу. Позитивною стороною є також те, що навіть слабші учні, з низьким рівнем знань можу прийняти участь у проекті і підвищити свій рівень знань завдяки простоті форми та доступності викладу.

Немає коментарів:

Дописати коментар