четвер, 21 червня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, позитивна сторона якого полягає в тому, що учням надається більше самостійності, як в роботі, так і в самооцінюванні своїх власних результатів. Учні можуть не лише керуватися визначеною вчителем темою і зробити свій проект за вчительським шаблоном, а й вийти за рамки цих встановлених шаблонів, розширити свою теми і досягти вищих результатів. В даному випадку, роль шаблону полягаю в тому, щоб показати дитині приклад, полегшити її роботу, а не поставити її в рамки, за які не можна виходити.

Немає коментарів:

Дописати коментар